קריינות
איזה סוג פרסומת הייתה מעדיף ?

תוכן שלי
פאנטון עסקי | פאנטון לניידים | פאנטון

מה זה 'פאנטון עסקי'?

 
פאנטון עסקי הינה תשדיר קריינות מקצועית המוקלט ע"י קריין או קריינית לבחירתכם
בשילוב מוסיקת רקע המותאמת לעסק/חברה שלכם.
התשדיר מושמע בעת המתנת הלקוח למענה טלפוני של העסק/חברה.
 
איך בעצם עובד פאנטון עסקי ?
בשלב הראשוני אנו נכתוב עבורכם ובשיתופכם את תוכן התשדיר בכתיבה שיווקית,
תדמיתית ומכירתית שתציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.
 
לאחר שתאשרו את תוכן התשדיר אנו נעביר את הטקסט להקלטה באולפן ע"י קריין או קריינית מקצועיים
ונשלב את מוסיקת הרקע אותה תבחרו בהתאם לאופי העסק שלכם.
לאחר שתאשרו את התשדיר הסופי, אנו נטמיע עבורכם את התשדיר בקו הטלפון
ונחסוך מכם את אי הנוחות והבירוקרטיה שבתהליך מול חברות התקשורת.
היתרונות
תשדיר הקריינות
 מסייע לעסק שלכם לשמר לקוחות ולקדם מכירות והוא משיג יעדים אלה באופן הבא:
קידום מוצרי/שירותי העסק
ללא עלות, ניתן לחשוף את הלקוח למוצרים או שירותים נוספים וחדשים הניתנים בעסק
וכמו כן למידע יעיל כגון: הפניה לאתר אינטרנט, עמוד פייסבוק, שעות פתיחה, כתובות, סניפים נוספים וכו..
שיפור התדמית העסקית
תשדיר מקצועי תדמיתי המציג בצורה אטרקטיבית את העסק,
יש בו כדי לשפר הדרך בה העסק תפס בעיני הלקוח הן מבחינה תדמיתית ומקצועית.
הפחתת נטישת לקוחות בזמן המתנה
במקום צליל המתנה "משעמם", הלקוח נחשף למידע רלוונטי עבורו, כגון מבצעים והטבות,
ובכך ההמתנה הופכת מעניינת ונעימה יותר.
להלן כמה דוגמאות תשדירי פאנטון עסקי
 

הקריין קורא לרוב טקסטים כתובים מראש, ברדיו ובטלוויזיה, בפרסומות ובחדשות, ואפילו מספר את הסיפור בסרטים, או מקריא ספרים לקלטות שמע. גם מגיש ספורט או חדשות נחשבים לקריינים, הם צריכים להיות מסוגלים גם לתת פרשנות, לראיין, או לאלתר בשידור חי ולכן צריכים להיות גם בעלי ידע כללי בנושא עליו הם מדברים. 

סוגי ה
קריינות
 השונים דורשים גישה שונה, בפרסומת יש דגש על כמה נפלא הוא המוצר, בעוד שבהקראת יצירה ספרותית, הקריין משמש כמספר סיפורים. קריינים שונים מוכשרים בנושאים שונים, פרסומות, הגשת חדשות, הקראת טקסטים ארוכים וסיפורים, חלקם יכולים לעשות תפקידים שדורשים מידה מסוימת של משחק ואחרים לא. יש אולפנים המתמחים בקריינות ושומרים "בנק" של דוגמאות הקלטה מתוכו לקוחותיהם יכולים ללהק את הקריין המתאים להם. 

לא כל אחד יכול להיות קריין ולרוב קורס 
קריינות
מקצועי יוכל להגיד לכם אם אתם מתאימים או לא. הקריין צריך להיות בעל קול נעים (ולרוב גם סמכותי) ולא יכול להיות בעל קול צרוד או צפצפני במיוחד. כשמדברים על קול של קריין, מדברים בדרך כלל על מה שנקרא קול רדיופוני, כלומר קול שעובר הקלטה ושידור טוב, זה לא תמיד לגמרי זהה למה שהיינו מגדירים כקול נעים בשמיעה ישירה. בנוסף קריין צריך לדבר בשפה שהוא שולט בה ברמת מקבילה לשפת אם, וללא מבטא זר. 

הקריין צריך להכיר את השפה על בוריה, ולדבר ברור, בדיקציה ובאינטונציה נכונה, תוך הבנת עקרונות ההגשה בז'אנרים השונים. קריין טוב אמור להיות מיומן בעבודה מול מצלמה ומול מיקרופון: הן בשליטה הקולית והן במימיקה ותנועות הגוף. חלק ממיומנויות הקריינות הן פיזיות, ודורשות אימון ולימוד כמו אימוני שירה וספורט: היכולת להוציא את הקול מהסרעפת, ולא מהגרון, לדעת איפה בטקסט אפשר לקחת נשימה בלי שישמעו אותך מתנשם בהקלטה. ניתן, ואפילו רצוי, ללמוד פיתוח קול שמיועד לקריינים. 

 
מיומנויות אחרות שנדרשות הן עבודה עם טקסט: לדעת לנתח אותו ולחלק אותו ואיך להגיש את הטקסט. העבודה על הטקסט צריכה להיות זריזה מאוד, כיוון שלרוב הקריין מקבל את הטקסט דקות ספורות לפני ההקלטה. גם יכולת ההבעה הרגשית והשליטה בגישה ובסגנון צריכה להיות שליפה. באולפן ההקלטה, הקריין ישתמש בהבעה עצמית בתנועות פנים וגוף, כדי לעזור לו בביטוי הרגשי של הטקסט. 

כמה עצות לקריין המתחיל 
מקצוע הקריינות הוא מקצוע לא פשוט, וכדאי ללמוד אותו ע"י קורס 
קריינות
 
 
מיוחד, ישנם קורסים שמקבלים רק על סמך מבחן קול ולא יקבלו כל אחד. שיעורים שמתקיימים באולפני הקלטה, יעניקו לך קלטת דמו בסיומם. שיעורים במקום מקצועי כזה יעניקו לך גם את האפשרות להתנסות מול מיקרופון או מול המצלמה, אך תצטרך לחלוק את זמן השיעור אם חבריך. אפשרות נוספת היא ללמוד קורס קריינות ממורה מקצועי, שיתמקדו בך ולכן ייקחו בסופו של דבר פחות זמן . 

 סטודיו לביצוע קריינות באולפן הקלטות
 
לקריין המתחיל לא קל למצוא עבודה, יש הרבה מאוד קריינים בשוק הפאנטון עסקי
, והרבה פחות מכך משרות. מפרסמים וחברות הפקה יעדיפו תמיד קריין בעל ניסיון, לכן כדאי בהתחלה לקבל גם עבודות פחות טובות, ולהתאמן הרבה. אפשר בבית להקריא בבית פרסומות מהעיתון, ספרים ארוכי טקסט, דיאלוגים מתוך מחזות, או כל דבר אחד שאתם יכולים לחשוב עליו. 

בשלב הראשון של חיפוש העבודה על הקריין לדאוג להקלטת דיסק דמו, בדיוק כמו שזמר יעשה. הדמו הוא כרטיס הביקור של הקריין, בו נמצאות דוגמאות של עבודותיו, ומעסיקים פוטנציאלים מאזינים לו וכך מחליטים אם הוא מתאים להם. הדיסק יכיל כמה דגימות 
קריינות
מז'אנרים שונים, עד 60 שניות האחת. כדאי להקריא קטעים משלך, ולא להקליט חיקוי לקטע מוכר מאמצעי התקשורת. על הדמו להיות מוקלט באיכות גבוהה יחסית. אין צורך במוזיקה ואפקטים, אבל חשוב שההקלטה תהיה נקייה. בסיום ההקלטה בוחרים רק את הקטעים הטובים ביותר. את עותקי דיסק הדמו שולחים לכל חברות הפרסום ואולפני ההקלטה שתוכלו למצוא, בעטיפת דיסק נקייה ומושקעת ובצירוף פרטים אישיים ופרטי ההתקשרות. 

קחו בחשבון שרוב המקומות לא יחזרו אליכם כלל. כדאי להתקשר אליהם אחרי כמה זמן, לוודא שהחומר התקבל, ולנסות ליצור קשר ישיר עם האחראי. עברו כמה חודשים ללא תשובה? אתם מוזמנים לנסות שוב. משלוח מחודש כל כמה זמן לא יכול להזיק, 
פאנטון עסקי
 רק השתדלו לא להמאיס עצמכם על האנשים אליהם אתם פונים.

וכמובן לא לשכוח: לקריין חשוב מאוד לשמור על הקול, כיוון שהוא כלי עבודתו ומקור פרנסתו. האופן הנכון עבור קריין לשמור על הקול הוא לזכור לא לצעוק, לעשות חימום לפני ההקלטה, לשתות מים וללחלח את הגרון, ולדבר מהסרעפת. בהצלחה! 
קריינות
 

 
צליל עסקי | צליל המתנה עסקי | צליל המתנה עסקי

צליל עסקי, האם מעכשיו העסק שלך ישמע יותר רציני ?

השאלה האם וכאשר תיצור עבור העסק שלך פאנטון עסקי / צליל עסקי בהמתנה האם זה יצור רושם חיובי יותר עבור בית העסק שלך והוא ישמע בעצם מקצועי יותר ?...

התשובה היא ברורה לחלוטין כאשר קופירייטר מקצועי כותב לך טקסט עבור הצליל המתנה העסקי אצליך בנייד הוא מכוון שהלקוח ששומע את המלל שהקריין מקריין בקריינות יבין את המסר שהצליל החדש מעביר לו ו/או אם בחרת בצליל עסקי שהוא מכירתי שבעצם הקופירייטר כתב לך שם מלל אודות מוצר מפתח מסויים בעסק שלך ואז ברינגטון הלקוח שומע את זה ב" קריינות " קשה והוא בעצם נכנס לאווירת המכירה קנייה , וברגע שאתה עונה לטלפון לאחר צליל עסקי זה שצילצל בזמן ההמתנה יש לך לקוח כפרי בשל בכדי למכור לו כל מוצר שתבקש

לסיכום :
צליל עסקי בנייד שלך עוזר לך למכור הרבה יותר

הזמן עכשיו צליל עסקי אליך לנייד ותקבל 20% ע"י לחיצה על התמונה הבא

שיעורי קריינות מי צריך ולמה ?
חשבון משתמש
שלום אורח/ת

התחבר | משתמש חדש

לקישורים נוספים...